Sunday, July 5, 2015

Welcome back.

Salam buat semua. Terlebih dahulu aku ingin mengucapkan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Al-Mubarak. Pejam celik, pejam celik dah masuk 18 ramadhan kita berpuasa. Semoga dgn adenye kehadiran bulan puasa akan memberi taufiq dan hidayah kpd umat manusia di muka bumi Allah SWT. Ok, setelah sekian lama menyepi, akhirnya aku kembali semula utk mengupdate blog aku. Hari nie aku tekad utk delete segala yg ade dlm blog ini agar aku dpt lupakan ape yg pernah terjadi. Semua itu hnyalah kesalahan aku semata-mata. Aku tidak perlu mengingatkan kembali ape yg terjadi. Walaupun byk perkara yg jadi, itu semua bialah menjadi kenangan dlm hidup aku. Ada kalanya kita tidak perlu mengkongsikan semua perkara sbb kenangan2 yg terjadi hnyalah utk simpanan dlm ingatan setiap manusia.Begitu juga dgn aku, tidak semua bnde aku perlu share dgn semua org. Cukuplah sekadar korang tahu ape yg aku buat, dgn siapa aku berkawan, tak perlu laa aku nak share semua perkara ok. Aku nak perbetulkan apa yg salah dan hidup seperti org lain. Bahagia seperti pasangan2 yg lain. Hidup msti diteruskan, tak perlu laa bersedih setiap masa.

Image result for life must go on

Image result for life must go on

Yang penting sekarang nie kita jgn sesekali membuat org lain berkecil hati atau marah dgn kita. Buatlah mereka rasa gembira bahkan selesa dgn kita. 

Sekian.

Sincerely,
zahirahnazilan

No comments:

Post a Comment